Hivatalos: mégsem támasztja fel a V8-at a Mercedes-AMG
A korábbi híradásokkal ellentétben a C-osztályba és az E-osztályba sem tér vissza a 8 hengeres erőforrás.
A korábbi híradásokkal ellentétben a C-osztályba és az E-osztályba sem tér vissza a 8 hengeres erőforrás.
A szedán és kombi változatban készülő új E-Klasse lágyhibrid és plug-in hibrid hajtásláncokkal debütál a hazai piacon – messze nem olcsón.
A német autógyártás aranykorába repít vissza a Mercedes és Porsche mérnökök zsenialitásának emléket állító E 500, melyből mi egy szuperritka Limited példányt próbáltunk ki. Élménybomba V8 és hátsókerék-hajtás minden idők legjobb sleeper szedánjában.
Klasszikus vonalvezetés, modern hajtásláncok és high-tech tűzijáték a továbbra is a világ egyik legjobb utazó autójának mondható új E-Klasse arzenáljában, mely utolsó alkalommal épül belsőégésű motorokra. És akár teljesen magától is képes indexelve sávot váltani.
Megérkezett az áprilisban leleplezett új E-Klasse praktikus puttonyos változata.
Az új 5-ös széria első körben kétféle belsőégésű motoros verzióban érhető el – a tisztán elektromos i5 mellett.
A közel 3 évtizedes sportszedán árából bőven kijön egy vadonatúj 612 lóerős AMG E63 S.
Érkezőben a német gyártó középkategóriás szedánjából készített praktikus családi változat.
Az új generációs E-osztály többféle fegyvert is bevet a kinetózis elleni harcban.
Megérkezett a közel 5 méter hosszú új E-Klasse, mely később kombiként is elérhető újdonság plugin hibridje több mint 100 kilométert képes megtenni elektromos módban.
A kedvcsináló felvételen előzetesen megmutatott szedán hivatalos leleplezésére két hét múlva kerül sor.
A konzervatív német nagyszedán megtestesítője egyre távolabb került ettől az imidzstől.
Némi kihagyást követően visszatért a kínálatba a taxisok körében igen népszerű prémium modell.
Hamarosan érkezik az immár 6 éves múltra visszatekintő aktuális E-Klasse utódja, melynek puttonyos változata a gyártó utolsó kombija lehet.
Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban az EQS-nél eggyel kisebb méretben támadó új luxus elektromos autó, az EQE sportos hangvételű AMG verziója. Erőből és lábtérből nincs hiány, de az E-osztály stílusa és egyedi karaktere mintha odaveszett volna.
A német tuningcég felfúrta a V8-as blokkot, és jelentősen megnövelte a teljesítményt.
A már eddig is izgalmas vonalvezetéshez nem igazán kellett hozzányúlni, az utastér viszont szerencsére hatalmasat fejlődött. Meghajtottuk a brit márka hátsó-kerékhajtású felfrissített nagy szedánját.
A klasszikus vonalvezetésű praktikus családi autók napjai meg vannak számlálva a német prémiummárkánál.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan fest majd a német gyártó középkategóriás prémium szedánja.